Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

ΕΠΕΙΓΟΝ! Ο αναρχογατουλης ΚΟΠΗΚΕ ΣΤΟ ''STRESS TEST''

Ακουγοντας για τα ''STRESS TEST''
(καλα!! τωρα μολις βρωμισε Ευρωπη η σελιδα μου)
μια ιδεα μου καρφωθηκε στο μυαλο.
Στο μυαλο...λεμε τωρα

Θα κανω και γω stress test!Ειπα.
Να δω που βαδιζω βρε αδερφε.
Και μηπως χρειαζομαι ,
τιποτα ''Διορθωτικες κινησεις''.
Καλα τωρα σας ρουμπωσα!!!

Που θα απευθυνθω ομως; αναρωτηθηκα

Ποιος ειναι ο καταλληλοτερος να με stresstestαρει;
Μα βεβαια τι ποιο καταληλοι απο τους ''Οικους'' της γειτονιας μου

Απευθυνθηκα λοιπον σ'αυτους,
με ενα Ευρωπαικο αερα που διακατεχει τελευταια τη περπατησια μου και τη σκεψη μου

Επισκεφθηκα κατα σειρα τον Οικο κρεατος, οικο μαναβικης, οικο μπακαλικης,
οικο αρτου,
μεχρι και τον οικο ψιλικων καταδεχθηκα εγω ο Νεοευρωπεος (οχι δεν ειναι ορθογραφικο λαθος) να επισκεφθω!

Το αποτελεσμα; ΜΕ ΚΟΨΑΝΕ ΟΛΟΙ!!!!

Aιτια μου ειπαν το δυσβασταχτο βερεσε μου προς αυτους!!

Αλλα δεν ηταν μονο η κατραπακια και η προσβολη που δεχθηκα.
Οχι.Υποβαθμισαν οι αθεοφοβοι,και την αγοραστικη και πιστωτικη μου ικανοτητα.

Τι υποβαθμισαν...πεντε κατηγοριες με ριξανε!
Απο τη Β' Εθνικη (γιατι ποτε δεν ημουν,ουτε το ηθελα, στη Α' κατηγορια, την premier ligue οπως λεμε εμεις οι Ευρωπεοι (οχι παλι δεν ειναι ορθογραφικο λαθος) με ριξανε στο τοπικο
Και αντε τωρα εγω να βρω προπονητη σαν το γιωργο τον Παπανδρεου για να μπορεσω να επιστρεψω..
Παντως μου δωσανε μια συμβουλη.
Να κανω αυξηση του μετοχικου μου κεφαλαιου,
και να επιστρεψω για επαναξιολογηση τον Σεπτεβρη.

Σας ομολογω οτι επεσα ψυχολογικα αλλα δεν καθησα με σταυρωμενα χερια.

Προχωροντας σε μια ακρως πολιτικη πραξη καλεσα γενικη συνελευση μετοχων,
με θεμα την αυξηση του Μετοχικου μου κεφαλαιου.
Και πραγματι ηταν ολοι εκει.
Και η θεια Λελα,και ο θειος Κλεανθης,μεχρι και η νονα Ιωαννα παραβρεθηκε.

Και οπως καταλαβενετε ο στοχος επιτευχθη.
Και εγω πανετοιμος πλεον για το νεο stress test του Σεπτεβριου!

Το μονο που φοβαμαι ειναι αν αυτοι οι ''Οικοι''θα βρισκονται ακομα στην Αγορα.
Γιατι διπλα ακριβως απο την αγορα περναει οΠασοκοποταμος
που οταν φουσκωσει παρασυρει τα παντα στο περασμα του.
Ανθρωπους,ιδεολογιες,Δημοκρατιες,και φυσικα και τους οικους της γειτονιας μας....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου