Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Μπουταρη....... ΜΠΟΥΚΑΡΕΙ με σημαιες και με ταμπουρλα!

ΤΕΛΙΚΑ... 
Η ΕΦΗΒΙΚΗ ΚΑΒ(λ)Α ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΝΙΚΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΒΑ ΜΠΟΥΤΑΡΗ

Οχι την Πεμπτη αλλα απο την Τεταρτη στρογγυλοκαθησε στην Πλατεια Αριστοτελους ο Μικης.

Και σιγα να μην περναγε ο τσαμπουκας του Μπουταρη και αυτων που τον εβγαλαν Δημαρχο, κρατωντας στα συρταρια τους μεταχρονολογημενες επιταγες που θα πρεπει να πληρωθουν αμα τη εμφανιση καποιου κινδυνου γι αυτους.

Δεν ξερω τι θα πει αυριο ο Θεοδωρακης και ουτε με νοιαζει οτι πολλοι απο αυτους που τον συνοδευουν στις ομιλιες τους προσπαθουν να  τον εκμεταλευτουν .Δεν γραφω αυτες τις γραμμες για το κινημα "ΣΠΙΘΑ" το οποιο μου ειναι παντελως αδιαφορο.

Εγω αισθανθηκα την αναγκη να γραψω για τη σπιθα που βλεπω στα ματια αυτου του εφηβου των 90 χρονων οταν μιλαει στο κοσμο.Αυτη ειναι η αληθινη ΣΠΙΘΑ.

Και επειδη πολλοι τον κατηγορουν για καποια λαθη του παρελθοντος,το σιγουρο ειναι οτι  αν μπουν στη ζυγαρια δεν προκειται να επηρεασουν διολου το βαρος της ιστοριας του.

Οσο για καποιους που εχουν ηδη στα χερια τα μολυβια και ετοιμαζονται για κριτικες....
Πριν αρχισετε να γραφετε αφηστε λιγο το μολυβι και σκεφτειτε τον εαυτο σας σε ηλικια 90 χρονων.
Και μετα γραψτε οτι θελετε.

Αντε και καλα κρασια........Μπουταρη

Υ.Γ
Τελειωνοντας το κειμενο μπηκα στο google για να βαλω μια φωτογραφια.
Πατησα Θεοδωρακης και μου εβγαλε... ενα ωκεανο απο τραγουδια.
Απο περιεργεια πατησα Μπουταρης και μου εβγαλε ενα ωκεανο απο...."ξυδια".

2 σχόλια:

  1. Δεν ξερω τι θα πει αυριο ο Θεοδωρακης και ουτε με νοιαζει οτι πολλοι απο αυτους που τον συνοδευουν στις ομιλιες τους προσπαθουν να τον εκμεταλευτουν .Δεν γραφω αυτες τις γραμμες για το κινημα "ΣΠΙΘΑ" το οποιο μου ειναι παντελως αδιαφορο.

    Εγω αισθανθηκα την αναγκη να γραψω για τη σπιθα που βλεπω στα ματια αυτου του εφηβου των 90 χρονων οταν μιλαει στο κοσμο.Αυτη ειναι η αληθινη ΣΠΙΘΑ.

    Η παράγραφός σου είναι και η δική μου απάντηση σ'όλους αυτούς που τον κατηγορούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω!
    Δεν με νοιάζει ότι και αν προσπαθήσουν να κάνουν!

    Οταν αναφέρονται δε σε κάποια (κατά τη γνώμη τους λάθη) ας καταπιούν τον κράσο Μπουτάρη με τον φελό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή