Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

Χασαμε τη Θεια...φωτιση - STOP

Απο μικρο παιδι ακουγα παντα τετοιες μερες τη μανα μου να μου λεει οτι θα ερθει η θεια Φωτιση για να με φωτισει
Μια θεια που ομως δεν γνωρισα ποτε.

Μεσα στο μυαλο μου αυτη η θεια επαιζε ενα ξεχωριστο ρολο.
Ηταν παντα η αγνωστη θεια που δεν εμοιαζε με τη θεια Ελενη, τη θεια Μαρια η τη θεια Αναστασια που τις γνωριζα καθως και τα παντα γλυκα και παντα καλοδεχουμενα δωρακια τους.

Και καθως τα χρονια περνουσαν εγω μεγαλωνα περιμενοντας αυτη τη θεια καθως η μανα μου τη μελετουσε ολο και πιο συχνα .
"Μακαρι η θεια Φωτιση να σε φωτισει για να αλλαξεις μυαλα" ακουγονταν ολο και συχνοτερα.
Αλλα καθως φαινετε η θεια Φωτω παρακουσε και αντι να μου αλλαξει μυαλα... μου αλλαξε μαλλια.
Για την ακριβεια σχεδον τα εξαφανισε.

Τωρα ομως θα σταματησω να γραφω αυτες τις σκεψεις μου.
Γιατι η μερα ειναι κρισιμη για τον ερχομο της Θειας και φυσικα τη φωτιση μου.
Παντα στις 6 ιανουαριου κατα τα λεγομενα τις μανας μου θα ερχονταν η θεια Φωτιση.

Μια θεια που ποτε δεν ηρθε και ποτε δεν γνωρισα.
Μηπως ομως φετος ειναι η χρονια της;

2 σχόλια:

  1. Διάβασα λίγο πριν ένα σχόλιο σε μπλοκ φίλου.Πρότεινε λοιπόν ο φίλος του φίλου :ΥΠΟΜΟΝΗ(!) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ(!) ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ(!) ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ(!) ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ(!) ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΤΈΛΕΙΩΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ (!)
    Ελα τώρα εσύ και κοίτα τι θα κάνεις με την θεία σου την Φώτο, γιατί καιγόμαστε.Τράβα στην δεξαμενή ή στο λιμάνι και την ώρα που θα ρίχνουν τον σταυρό, βούτα και πιάστην από τα μαλλιά να μας την φέρεις να την μοιράσουμε, γιατί φιλαράκο μου δεν μας βλέπω καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόση φώτιση θέλεις ακόμα;

    Ασε τη θεία, είχε έρθει όταν ήσουν πολύ μικρός και δεν θυμάσαι...
    Εμείς το μαντεύουμε μέσα από τα γραπτά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή