Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

ΒΙΟΙ ΠΑΡΑΛΗΛΟΙ...ενος χρηστη ναρκωτικων....κι'ενος χρηστη βοηθειας απο ΔΝΤ και ΕΕ........

Χρηστης1: καποιες κακες παρεες με μπλεξανε..
Χρηστης2: κι'εμενα (ελληνας ψηφοφορος)...
- μου εταξαν ενα μαγικο κοσμο...
-κι'εμενα ( λεφτα...υπαρχουν ) ... 
-αργοτερα ειδα τη πραγματικοτητα...
-κι'εγω το ιδιο ( γραψτε λαθος...λεφτα δεν υπαρχουν )...
-αρχισαν να μη μου φθανουν τα χρηματα για να ζησω...
-κι'εμενα το ιδιο ( αυξησεις...αυξησεις...αυξησεις )...
-αρχισα να πουλαω οτι εχω για να ζησω...
-κι'εγω το ιδιο ( πωλειται..οσε,ολυμπιακη ,οτε....)
-αναγκαστηκα να ζητιανευω...
-κι'εγω το ιδιο ( ζηταμε τη βοηθεια ΔΝΤ και ΕΕ ) ...
-δεν υπαρχει επιστροφη,δεν προκειται ποτε να ξαναδουλεψω...
-κι'εγω το ιδιο ( εφιαλτικη αυξηση της ανεργιας )...
πεθαινω καθε μερα...
 -κι'εγω το ιδιο ( αυξηση αυτοκτονιων το τελευταιο εξαμη)...
-σταματησα την εργασια μου...
-κι'εγω το ιδιο ( ελευθερες οι απολυσεις )...
-δεν προκειτε να παρω ποτε συνταξη...
-κι'εγω το ιδιο ( συνταξη στα 70+ )...
-η...ασπρη ειναι η καταστροφη μου...
-κι'εμενα η...πρασινη!!!
-κανε τσιγαρο...........
-ευχαριστω................
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου