Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Mουαμαρ... παρε με στο τηλεφωνο λιγακι να τα πουμε

Κυβερνητικές πηγές στην Αθήνα, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με τηλεγράφημα του Γαλλικού Πρακτορείου Ειδήσεων από τη Λιβύη, έκαναν γνωστό ότι ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου είχε σήμερα (Τρίτη) τηλεφωνική επικοινωνία με τον συνταγματάρχη Καντάφι, ύστερα από πρωτοβουλία του δεύτερου.

Προειδοποίησε ο Καντάφι πως "οιαδήποτε επιβουλή κατά της ασφάλειας και της σταθερότητας της Λιβύης θα έχει επιπτώσεις στην ασφάλεια της Βορείου Αφρικής".

Ο πρωθυπουργός, κατά τις ίδιες πηγές, αφού άκουσε τις απόψεις του για τα συμβαίνοντα στη χώρα, υπογράμμισε στον συνταγματάρχη Καντάφι τη σημασία του Ψηφίσματος του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ, τονίζοντας παράλληλα την ανάγκη εξεύρεσης λύσης ώστε να αποφευχθεί η εξελισσόμενη ανθρωπιστική κρίση και η κλιμάκωση της αντιπαράθεσης και της βίας που προκαλεί αυξανόμενο αριθμό θυμάτων και εντείνει την πιθανότητα εμφυλίου.

Ψεματα  Ψεματα  Ψεματα
Ολα αυτα ειναι για λαικη καταναλωση!

Ο αληθινος διαλογος ειναι ο παρακατω...


Μουαμαρ:
Παρε με στο τηλεφωνο λιγακι να τα πουμε
και δωσ μου ενα ραντεβου για να συναντηθουμε...



Παρε με στο τηλεφωνο,κι απ'το γλυκο σου στομα
θελω να ακουσω να μου πεις πως μ' αγαπας ακομα...
Να μη ξεχασεις ματια μου να μου τηλεφωνησεις
γιατι να ξερεις μια καρδια στη μεση θα τη σχισεις
Παρε με στο τηλεφωνο.....

Γιωργος:
Με τετοια βαρυχειμωνια και με φουρτουνα στη καρδια
το κυμα σε τυλιγει...
κι αν κανει η βαρκα σου νερα τοτε τη καθε σου χαρα
η θαλασσα τη πνιγει...



Μοιαζεις και συ σαν θαλασσα
που με τα κυματα σου
Μου τα χεις κανει θαλασσα και πνιγομαι κοντα σου....

Μουαμαρ:
Πες μου γιατι αγαπη μου, γλυκεια παρηγορια μου
πες μου γιατι να μ'αρνηθεις γιατι να φυγεις να χαθεις
να ζησεις μακρια μου...



Αποτομα μου τη κοπανησες αποτομα
δε μου ξηγηθηκες φιλοτιμα και πηρες δρομο μια βραδυα
Μ'αρνηθηκες, με καποιον αλλο ξεμυαλιστηκες
σε αλλα κολπα μου τραβηχτηκες
κι' εχω μαραζι στη καρδια.....

Kαι μη βιαστειτε εσεις οι ευσυγκινητοι
ακουγοντας τη παραπανω συνομιλια να πειτε
οτι "οι παλιες αγαπες πανε στο παραδεισο"

Γιατι ενιοτε......

Οι παλιες αγαπες...πανε στη κολαση
χερι-χερι







1 σχόλιο: