Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

Ενα το κρατουμενο...

Απο μικρος στην αριθμιητικη ειχα παντα καποιο θεμα με το κρατουμενο.

Δεν μπορουσα να καταλαβω τι δουλεια ειχε - ενα το κρατουμενο οπως μας ελεγε η δασκαλα - σε μια κολλα γεματη αριθμους.
Απο που εμφανιζοταν και που κατεληγε ;

Με τα πολλα και με τις φιλοτιμες προσπαθειες τις δασκαλας,μιας και δεν ημουν και οτι το καλυτερο σαν μαθητης καταλαβα οτι απλα ειναι ενας ακομα αριθμος που τον κραταμε για λιγο και τον επιστρεφουμε στην κολλα με τους αλλους αριθμους.
Απλα πραγματα δηλαδη.


Και ενω δεν με ξανααπασχολησε αυτο το παραξανο για το παιδικο μυαλο κρατουμενο,επρεπε να περασουν πολλα χρονια για να το ξανασυναντησω μπροστα μου για να μου ανατρεψει οτι ειχα μαθει γι αυτο.

Αιτια καποιες πραξεις που επεσαν στην αντιληψη μου σε καποιες εφημεριδες.
Εκατονταδες πραξεις με αφαιρεσεις και διαιρεσεις που με αυτες προσπαθουσαν καποιοι καθως πρεπει κυριοι να μας εξηγησουν πως μεσα απο αυτες τις πραξεις εξασφαλιζεται η σταθεροτητα και η αναπτυξη της χωρας.

Πραξεις ατελειωτες. Καθε μερα στις εφημεριδες και μια καινουργια.Προσθεσεις,αφαιρεσεις,διαιρεσεις. Μα κυριως αφαιρεσεις και διαιρεσεις.

Στην αρχη δεν εδωσα και πολυ σημασια.Αυτοι ξερουν ειπα και γυρισα στη σελιδα με τα αθλητικα.
Ποτε δεν καθησα να δω αυτες τις πραξεις,παντα ελεγα αυτοι ξερουν.

Ως την ημερα που ετυχε να δω πριν γυρισω στην αγαπημενη μου σελιδα των αθλητικων,τι προσθεταν αφαιρουσαν και διαιρουσαν αυτοι οι ανθρωποι για να κανουν το μελλον μου καλυτερο.

ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
 Αφαιρουσαν και διαιρουσαν ανθρωπους 

.Και το χειροτερο που εκανε την εφημεριδα να μου φυγει απο τα χερια ηταν οτι σε ολες μα ολες τις πραξεις τους υπηρχε  αυτο το στοιχειωμενο ''κρατουμενο'' της πρωτης μου αριθμητικης.

Χιλιαδες πραξεις, χιλιαδες διαιρεσεις και αφαιρεσεις ανθρωπων, χιλιαδες τα κρατουμενα.

Μονο που αυτοι τωρα δεν τα γυριζαν πισω στην κολλα με τους αριθμους οπως μας εμαθε η δασκαλα και ουτε τα δικα τους κρατουμενα ηταν αριθμοι.

 Ηταν παιδια.
 Παιδια που επρεπε να τα κρατησουν με καθε τροπο μακρια απο τις μαθηματικες πραξεις τους.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου