Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Βαριεμαι...Βαριεμαι...Βαριεμαι..........

Βαριεμαι να γραψω...
Βαριεμαι να διαβασω...
Βαριεμαι να στειλω ευχες...
Βαριεμαι να διαβασω ευχες...
Βαριεμαι να μιλησω...
Βαριεμαι να ακουσω...
Βαριεμαι να βρισω...
Βαριεμαι να χλευασω...
Βαριεμαι να υποκυψω...
Βαριεμαι να αντιδρασω...
Βαριεμαι να γελασω...
Βαριεμαι να κλαψω...
Βαριεμαι να ειμαι θυμα...
Βαριεμαι να ειμαι θυτης...
Βαριεμαι να ειμαι καλος...
Βαριεμαι να ειμαι κακος...
Βαριεμαι τις εξυπναδες μου...
Βαριεμαι τις κουταμαρες μου...
Βαριεμαι να ονειρευτω...
Βαριεμαι να αναρωτηθω γιατι βαριεμαι.....

Παντως για ενα πραγμα ΔΕΝ βαριεμαι...
να ευχαριστησω τον Αγιο Βασιλη για το δωρο που μου εφερε

"Αυτη την υπεροχη βαριεμαρα"


Και φυσικα βαριεμαι να σας πω και...καλημερα....
 Αλλα εδω θα κανω μια τιτανια προσπαθεια και θα το κανω!!!!!!

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ...........

3 σχόλια:

  1. Bαριέμαι να σου σχολιάσω..γι'αυτό θα σου τραγουδήσω:http://www.youtube.com/watch?v=T2uhdZfqhFg

    Aντε βρε Αναρχογατούλη, Χρόνια-Πολλά!
    Νάμαστε καλά...να βαριόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε βαρεθηκες να βαριεσαι;;;;

    Για συνελθε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματι καποια στιγμη ενοιωσα πολυ ασχημα και αμεσως καταλαβα οτι αρχισα να βαριεμαι να βαριεμαι.
    Και πανω που το πηρα αποφαση να συνελθω!!!
    Ειπα δεν βαριεσαι...κι αυριο μερα ειναι...

    coula χιλια συγνωμη αλλα βαριεμαι να σε καληνυχτισω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή