Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

O υπο-παραιτηση...που εκρινε οτι ειναι απαραιτητος

Ο υπο παραιτηση κ .Δημαρας αφου καθησε και σκεφθηκε τι αλλο χρειαζεται ο πολιτικος βοθρος του τοπου και...

ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ!!!
Οτι μας ειναι απαραιτητος.

Πηρε λοιπον αλαμπρατσετα τον αλλο "αγωνιστη" τον Οικονομου και αποφασισαν να παιξουν τους ανεξαρτητους αγωνιστες δημιουργωντας το κινημα ανεξαρτητων πολιτων.
Οπως δηλωσε μαλιστα  «Εάν η κοινωνία μάς ζητήσει να την εκφράσουμε με έναν διαφορετικό από τους υπάρχοντες πολιτικό φορέα, εδώ είμαστε...».Ωχ παναγια μου . Μεγαλες στιγμες ζουμε!

Ομως ρε Γιαννακο...
Ομως ρε Δημαρακο....
Εγω δεν θελω να με σωσεις.
Εγω θελω να μου μαθεις εκεινη τη τριπλη αναποδη κωλοτουμπα που οταν την κανεις,κατα την προσγειωση στο εδαφος...βρισκεσαι ακομα βουλευτης αλλα και αρχηγος κινηματος!!!

Αντε ρε αγορι μου και αν τη μαθω και γινω και εγω "κατι" στη ζωη μου, θα σου αναψω μια λαμπαδα ισαμε το ποσοστο σου στις Νομαρχιακες.
Ασε που μπορει να προσχωρησω και στο "κινημα"σου, μια και τοτε θα μοιαζουμε.

Υ.Γ
Α ρε Σοφια...εσυ μονο ξομεινες
η μηπως; 

Μπα δεν νομιζω.
Εσυ δεν τα καταφερνεις με τις κωλοτουμπες....
Αλλωστε τα δις εξαμαρτειν ουκ...γυναικας σοφης!!!

5 σχόλια:

  1. αν και κατα βαση εχεις δικιο,ταυτοχρονα αναγνωριζουμε σε καποιον το δικαιωμα να αλλαξει αλλιως θα ανακυκλωνωμαστε εμεις και εμεις. mike

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω πάθει μια σύγχυση η γυναίκα. Δεν ξέρω πότε πρέπει να κλαίω και πότε πρέπει να ξελιγωθώ στα γέλια.
    Γνωρίζεται τίποτα κανόνες και συνταγές;
    Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ετυμολογία

    κλαυσίγελος < αρχαία ελληνική λεξη

    κλαυσίγελος αρσενικό
    1. γέλιο και κλάμα μαζί

    Στην Ελλαδα ΒΒ δεν εχουμε μονο ηλιο και θαλασσα.
    Ειδικα στην Ελλαδα του σημερα οπου κι αν κοιταξεις θα δεις το κλαμα και το γελιο να βαδιζουν πιασμενα χερι-χερι....
    την καλησπερα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο βασιλιας της κωλοτουμπας,ο συνεπεστατος ξαναχτυπα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η δημοκρατικότητα τους απαγορεύει τα ειρωνικά σχόλια ! Για του λόγου το αληθές το μήνυμα που έλαβα από των Κο Παναγούλη μετά την ανάρτηση σχολίου για την παραμονή του στο κοινοβούλιο στην σελίδα του ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ - Υπ. Περιφερειάρχης Αττικής.

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=120889444650934&set=o.192100354148992

    ΑπάντησηΔιαγραφή