Σάββατο 29 Μαΐου 2010

ΠΕΣΑΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ.....

Σαββατο, 29 Μαΐου 2010


ΠΕΣΑΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ......

Σημερα κι'ενω καθομουν μπροστα στην οθονη του υπολογιστη ακουω τη φωνη της γυναικας μου απο τη κουζινα
Ασε το internet και τις βλακειες που καθεσαι και γραφεις εκει μεσα και πηγαινε να παρεις καποια ψωνια που σου εχω γραψει.
.Με ενα χαμογελο και ψευτικο ενδιαφερον ρωταω τι χρειαζομαστε αγαπη μου;Σηκωνομαι και ξεκιναω για το super market.
Μολις ομως βγαινω απο την πορτα και κανω μερικα βηματα βλεπω λιγα μετρα μακρια μου εναν ανθρωπο πεσμενο στο δρομο.
Πλησιαζω και αρχιζει να μου ανεβαινει η πιεση,ηταν ο πρετεντερης..ναι αυτος ο εγκριτος δημοσιογραφος.Και ενω ειμαι ετοιμος να τον ρωτησω τι συνεβη, λιγα μετρα πιο κατω βλεπω κι'αλλον πεσμενο στο εδαφος.

Πηγαινω κοντα ,ηταν ο χ''νικολαου και πιο διπλα κι'αλλος.. κι'αλλος ..κι'αλλος.Τι να σας τα λεω τωρα ποσους αστερες ειδα σημερα..τρεμη,οικονομεας,τσιμας,χασαποπουλος,παπαδημητριου,μακρη, μεχρι και τον προεδρο ειδα(τον σομπολο ντε).
Ολοι πεσμενοι στο δρομο,ευτυχως μονο με λιγες γρατζουνιες..ο καψης μονο οπως παρατηρησα καθως μιλαγα μαζι του, ειχε χασει λιγο αυτη την υπεροχη διαυγεια πνευματος που εχει αλλα θελω να πιστευω οτι θα ειναι προσωρινο.
Αφου περναει λοιπον το πρωτο σοκ τους ρωταω τι συνεβη,και μου απαντουν οτι...ΕΠΕΣΑΝ ΑΠΟ ΤΑ..ΣΥΝΝΕΦΑ!!!! με αυτα που εμαθαν αυτες τις ημερες για μιζες,παρανομο πλουτισμο πολιτικων κλπ επιφανων πολιτικων ανδρων.Γιατι αυτοι κανουν ρεπορταζ..και τα δειχνουν ολα!!
Γελαω λιγο και συνεχιζω το δρομο μου για το σουπερ μαρκετ,αλλα καθως στριβω αριστερα παλι η ιδια εικονα..ανθρωποι πεσμενοι στο δρομο...πολιτικοι ηταν αυτοι...και ηταν πιο πολλοι,προλαβα και μετρησα καμμια 300ρια.Διπλα μου καποιος κυριος σαστισμενος προσπαθει να μου εξηγησει τι συνεβει..ξερω του απανταω κοφτα και μεταβολη για το σπιτι,φοβουμενος με την παραξενη σημερινη βροχη,μην βρεθω με κανενα πολιτικο η δημοσιογραφω καβαλα μου.
Οταν εφτασα στο σπιτι και ειπα στη γυναικα μου τι συναντησα,τα λογια της ηταν...και καλα εσυ ρε χαμενε δεν εκανες τιποτα για να βοηθησεις τους ανθρωπους;μονο στον υπολογιστη ξερεις να καθεσαι;
Μα φυσικα και τους βοηθησα,τους εδωσα μια συμβουλη...Αλλη φορα να μην ειναι τοσο ΑΓΝΟΙ ΚΑΙ ΑΘΩΟΙ γιατι στο κοσμο υπαρχουν και κακοι ανθρωποι που εκμεταλευονται την αθωοτητα τους.............
αναρχογατουλης.

1 σχόλιο: