Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Πειραματοζωα...........

1 σχόλιο:

  1. Το φιλότιμο σου νυχτιάτικα.
    Πίστεψέ με είναι φορές που το βιώνω σαν όνειρο.Είναι ένα όνειρο επιθυμία εξεγείρονται λέει τα ζώα και μας κατασπαράζουν.Είναι όνειρο επιθυμία ανάγκη.
    Άλλες πάλι φορές όταν βλέπω εικόνες σαν αυτές που έχεις βάλει δεν αμφιβάλω καθόλου ότι έτσι ακριβώς χρησιμοποιούν κάποιοι και το ανθρώπινο είδος.Λάθος διατύπωση.Η σωστή είναι "ξέρω ότι έτσι ακριβώς έχει χρησιμοποιηθεί και το ανθρώπινο είδος"
    Αλλά και τώρα με μια άλλη μέθοδο πειραματόζωα μας κατάντησαν.Και μα τον Τουταγχαμόν δεν με νοιάζει που λέει ο λόγος να μου πάρουν το σπίτι δεν με νοιάζει να πεινάσω το φιλότιμό μου η αξιοπρέπειά μου είναι που με πειράζει το ότι είναι δεμένα τα χέρια μου και δεν μπορώ να κάνω αυτό που τους πρέπει.
    Άντε έβγαλα πάλι τα απωθημένα μου.
    Άντε βρε καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή