Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Και γιατι να "ολοκληρωσεις" πανω μας ρε φιλε;

Ανδρέας Λοβέρδος :«εάν δεν μπορέσω να ολοκληρώσω τους στόχους μου μέχρι τον Μάρτιο δε θα έχει νόημα να είμαι εκεί».

Mονο που καθε φορα που" ολοκληρωνες" ως τωρα ενα κομματι του κοσμου επεφτε στη καταθλιψη!

Και δυστυχως" ολοκληρωσες" πολλες φορες το τελευταιο 5μηνο με ολεθριες συνεπειες για τον εργαζομενο...

Μαθε λοιπον κ.Υπουργε οτι Σοσιαλισμος ειναι... να "ολοκληρωνεις" και να το χαιρονται και οι δυο.
Αντιθετα οταν "ολοκληρωνεις" και το χαιρεσε μονο εσυ ειναι...Φασισμος και ξευτιλα.

Ο μονος τροπος λοιπον να παψεις να ολοκληρωνεις στα μουτρα μας ειναι η στειρωση.

Η πολιτικη σου στειρωση!



2 σχόλια:

  1. Πάνο στην Ελλάδα όταν κανείς ολοκληρώνει και το χαίρεται μονάχος του κάπως αλλιώς το λέμε μάτια μου.
    Θα μου πεις και πολύ σωστά και τι φταίμε εμείς με την ανωμαλία που τους δέρνει.Ε θα έλεγα ότι η "ανωμαλία"είναι σύμφυτη του Συστήματός τους
    και αν στειρώναμε τούτον τον μ*&%$#α την θέση του θα την έπαιρνε ένας άλλος το ίδιο μ&*%$#ας.
    Στείρωση χρειάζεται η πολιτική τους στείρωση χρειάζεται το σύστημά τους.Όσο για τις δικές μας ευθύνες ε,φαντάζομαι δεν χρειάζεται δα αναφορά ούτε ανάλυση για το χάλι μας.Έχουν κάνει καλή δουλειά με τους μηχανισμούς που διαθέτουν.
    Πάνο να σου πω κάτι θυμάσαι το σχόλιο μου που σε παρέπεμπα στο blog μου όπου θα έβρισκες μια πρόταση και σε καλούσα να την υιοθετήσεις;
    Πρώτον να σου πω ότι με τιμά το ότι στην πλαϊνή σου στήλη ανάρτησες το κείμενό μου μόνο που θέλω να πιστεύω ότι αυτό έγινε γιατί σου άρεσε και όχι για πιθανή παρερμηνεία των λόγων μου.Η πρόταση είχε να κάνει με το Μπάνερ στο επάνω μέρος δεξιά της σελίδας μου που λέει :
    "ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΨΗΦΟΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΟΥ ΔΝΤ"
    Από χαρακτήρα και άποψη ποτέ δεν θα ζητούσα από κάποιον να κάνει ανάρτηση το κείμενό μου.
    Το σηματάκι ήταν έτσι και σαν μια προσπάθεια να δούμε μπορούμε να συντονιστούμε;Που ξέρεις μπορεί και να μας χρειαστεί.
    Σε χαιρετώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΒΒ καλησπερα.Το κειμενο το αναρτησα γιατι ειναι κα-τα-πλη-κτι-κο!
    Μου αρεσε παρα πολυ.
    Καταλαβα οτι μιλουσες για το μπανερ αλλα προτιμησα το κειμενο που μιλαει στη καρδια παρα ενα ακομα ασ το πουμε συνθημα που ειναι αυτονοητο για καθε σκεπτομενο ανθρωπο.
    Παντως ενα ειναι το σιγουρο. Οτι πρεπει οντως να οργανωθουμε και να μη παραμενουμε ολοι μας στο μπλα-μπλα-μπλα.Εξαλου μη ξεχνας το τραγουδι που εμενα με εκφραζει απολυτα..."Φταινε τα τραγουδια του,φταιει κι ο λυραρης μα ΦΤΑΙΕΙ ΚΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΑΖΙΑΡΗΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή