Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Παγίδες ολούθε!!

΄Ημαρτον!!
Σταμάτα να βρέχεις κι εγώ θα σε ψηφίσω.
Την άλλη φορά!!

΄Οταν αυτό το "παιδί" ανοίγει το στόμα του,
της πουτάνας γίνεται.
Απ΄τη μιά ο ωραιοπαθής ντορικός κάποτε Κεδίκογλου,
κι απ΄την άλλη η Ισόβια Κυρία του ΚΚΕ
με τη μαντάμα Φώφη (τι δουλειά κάνεις κυρά μου... 
ο πατέρας μου ήταν σοσιαλιστής!!).

Καλά τόπες Τσίπρα:
Μοναχός σου χόρευε κι όσο θέλεις πήδα,
όπερ μεθερμηνευόμενο εστί....Αυτοδυναμία!!

Απορία Ηλίθιου.
Εάν ξαφνικά ο καλός θεούλης μας έδινε 11,5 δις
(απο τη φοροδιαφυγή, να πούμε!!)...
η καλή μας Συγκυβέρνηση ΔΕΝ θα έπαιρνε τα Μέτρα;;!!

Ααα...ρε Φωτάρα πόσο βαθιά έπεσες να...κολυμπήσεις!!
Περιμένω να δω τις αντιδράσεις σου όταν η...
"σωτηρία της πατρίδας" σου σερβίρει το Πακέτο
Βαρβαρότητας σε  ένα και μόνο άρθρο!!
Πόσο πατριωτικά...θα ξεράσεις όλη τη "δημοκρατία" 
που στραβοκατάπιες όταν ήσουν νιός!!

Φώτη μου...
τώρα που πήγες στας Βρυξέλλας έμαθες το αγγλικόν:
"at all costs" ;;!!
Αυτό, Φώτη μου, σημαίνει ευρώ Κολασμένο!!
Αυτό το "ευρώ" που τρώει Ανθρώπους και Πατρίδες.
Καλή χώνεψη...σουλτάν Κουβέλ΄΄!! 

Ο Τσίπρας κάλεσε την Κοινωνία να Αντισταθεί.
Σωστός.
Απλά να συμπληρώσω πως αν η Κοινωνία είναι η "Αθηνά",
ο Σύριζα είναι η "χείρα "!!

Το νου σου Τσίπρα.
Η Ελπίδα προ εκλογών...εξατμίστηκε.
Μένει η Σκιά της.
Η Μετεκλογική...
ΔΩΣΕ της ΖΩΗ!!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου