Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

καταγγελία: η χρυσή αυγή στη ζωή μου

αναδημοσίευση από το ιστολόγιο OCCUPY MINDS , με τη παράκληση να διαδοθεί όσο γίνεται περισσότερο μιας και πρόκειται για μικρά παιδιά. 

Σήμερα  ο μήνας έχει 13.. 13 και όχι 9 ..Σεπτεμβρίου 2012 και οχι 1812

ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ 13 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012

Σήμερα,πριν απο  δύο ώρες περίπου,πήρα τα παιδιά μου και πήγαμε  στο κεντρικό κατάστημα του χωριού. Ναι,έχουμε τη χαρά να ζούμε σε χωριό.Επίνειο. Προάστιο,Πείτε το όπως θέλετε. Δεν παύει να είναι  το Ουζούν Αλή για τους παλιούς

Σήμερα,όπως και κάθε άλλη μέρα,περπάτησα τα ίδια στενά  με τα παιδιά μου .Στον δρόμο συναντήσαμε άλλα παιδιά από το ίδιο σχολείο,κάπως μεγαλύτερα.

Σήμερα,για πρώτη φορά απο το 1992 που ζώ  σε αυτή τη χώρα,δέχτηκα ευθεία απειλή χωρίς καμμία απολυτως αιτία

Θα κάνω μια σύντομη περιγραφή.  …

Κατάγομαι απο την Αργεντινή,ο προπάππος μου ήταν Έλληνας. Η μητέρα μου,φιλόλογος –Βυζαντινολόγος ,δίδαξε σε εμένα και τα αδέρφια μου τα ελληνικά. Εξέδωσε το λεξικό Βυζαντινής γλώσσας εκδόσεις Liddell Scott Βρέθηκα εδώ λόγω δουλειάς και ίδιας επιλογής.Ο ένας μου γιός γεννήθηκε στην Ισπανία πάλι λόγω δουλειάς και ο άλλος στην Θεσσαλονίκη.Όπως διαβάζετε κι εσείς μιλώ τα ελληνικά αρκετά καλά.. Πληρώνω τους φόρους μου,τα χαράτσια μου και τα συναφή. Έχω το δικαίωμα να ψηφίζω και το ασκώ ..
Τα παιδιά μου έχουν το δικαίωμα ως ημεδαπά( γιατί για το ελληνικό παρα- κράτος είμαι ελληνίδα ομογενής)  έχουν κάθε δικαίωμα στην δημόσια παρα-παιδεία και παρα-υγεία και  ο,τιδήποτε που είναι «παρά»

Σαν μητέρα,απολαμβάνω πλήρως του δικαιώματος να συνεισφέρω στις οφειλές του σχολείου κι ας είμαι πλέον σχεδόν άνεργη
Το να μου τη στήνουν παιδάκια του δημοτικού ,χρυσαυγιτάκια απο σπίτι,και να ξεφωνίζουν τα δικά μου σαν«λαθρο» δεν μου πολυφαίνεται σωστό. Το επιχείρημα  του «έχουν ξενικό επώνυμο» ούτε αυτο μου πολυφαίνεται ευσταθές! Το να βάζουν ΑΕΡΟΒΟΛΟ  στο δόξα πατρί της μαμάς ούτε αυτό  δείχνει καλή αγωγή απο τα χρυσαύγουλα σπίτια.. Λέω τωρα εγώ..

Το να απειλούν  παιδάκια  10-12 ετών  άλλα παιδάκια 7-6  ετών ,συγνώμη αλλά πάλι δεν μου φαίνεται σωστό! Βασικά,το να κρίνουν παιδάκια ΆΛΛΑ παιδάκια δεν μου φαίνεται διόλου σωστό!

Το να απειλούν ΕΝΗΛΙΚΑ βασιζόμενοι στον μητρικό φόβο είναι σφοδρό σημάδι κοινωνικής σήψης.

Δεν γράφω για την Χρυσή Αυγή. Ούτε καν με ενδιαφέρει. Είναι μίζερα στερημένα ανθρωποειδή που προσπαθούν να προσομοιάσουν σε ανθρώπους. Χρησιμοποιούν τις σιδηρογροθιές εν είδει φαιάς ουσίας. ΔΕΝ ασχολούμαι με υπανθρώπους.
Ασχολούμαι μονο με την απειλή που συνιστούν κοινή συνεναίσει των τυχόν ψηφοφόρων τους  και των  υπ’ατμόν υποστηρικτών τους.

Ο κόσμος δεν μοιράστηκε σε μερίδες για να έχετε δικαίωμα σε κομμάτια. Ο κόσμος είναι ένας. Τί κι αν μιλώ τέσσερις γλώσσες,ποιά η διαφορά απο κάποιον που βάζει ενα Χ για υπογραφή; Τί κι αν έχω πτυχία και δε συμμαζεύεται; Η διαφορά είναι πάντα στον νού.

Τα χρυσαύγουλα ΔΕΝ έχουν μυαλό.. Φούσκα είναι που θα σκάσει,αν το θέλετε κι εσείς βέβαια. Τα χρυσάυγουλα ΔΕΝ εχουν πάνω απο έναν χρονο ζωής. Κάποια στιγμή,όλοι μα όλοι οι δήθεν αδικημένοι θα αντιληφθούν τί εστί αυγό του φιδιού.

 Τα χρυσάυγουλα βασίζουν την δύναμή τους στην δική σας ξενοφοβία!
Όπως συνέβη σήμερα με εμάς.. ξενικό επώνυμο σημαίνει απειλή
Ξενικό επώνυμο σημαίνει : «  ο μπαμπάς μου, μου είπε βάλε το αεροβόλο στον κρόταφο όποιου δεν λεγεται –όπουλος και είμαι και δικαιολογημένος σύμφωνα με την Χρυσή Αυγή»
Ξενικό επώνυμο σημαίνει,οκ κλείστε τα σύνορα,ΜΗ δέχεστε ομογενείς,απορρίψτε κάθε μα κάθε φιλέλληνα καιμείνετε μόνοι σας κλειδωμένοι στο κλουβί σας.

Μην ξεχάσετε να βάλετε την Χρυσή Αυγή και στο ευρωκοινοβούλιο,σίγουρα θα λύσει τα προβλήματα σας!

ΥΓ. Κάποιοι φίλοι έγραψαν  για τη «Χρυσή Αυγή στο σχολείο μου..  καταπληκτικό ανάγνωσμα ίσως και μάθημα εκτός τάξης. Εγώ γράφω απλά για την Χρυσή Αυγή στην καθημερινότητα μου! Αν φτάσει μέχρι το σχολείο των παιδιών μου,να είστε σίγουροι ότι  κάπου θα προκύψει και η  Χρυσή Δύση

 risinggalaxy.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου