Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Τα εμαθες τα νεα πατερα;....ΠΑΜΕ ΠΟΛΕΜΟ

Tα εμαθες τα νεα πατερα;
Μεγαλωσα πια, εγινα ανδρας.
Αφου να φανταστεις και οι μεγαλοι με πηραν παρεα τους...
ΠΑΜΕ ΠΟΛΕΜΟ!!!

Μαζεψα και γω οτι παιχνιδακια ειχα....ξερεις αεροπλανακια, στρατιωτακια και μπηκα στο παιχνιδι.
Εμεις "λεει" θα ειμαστε οι καλοι!
Και θα παμε "λεει" να σωσουμε ενα ολοκληρο λαο.

Και οταν τελειωσει "το παιχνιδι" και νικησουμε, τοτε θα το γιορτασουμε.
Θα φαμε και θα πιουμε.
Και θα τσουγκιζουμε τα ποτηρια μας γεματα πετρελαιο...δεν καταλαβα γιατι πετρελαιο.
Αλλα μου εξηγησαν οι μεγαλοι φιλοι μου οτι αυτο ειναι το ποτο που σε κανει δυνατο σημερα.

Μονο που εμενα πατερα δεν θα μου δωσουν, γιατι μου ειπαν οτι ειμαι μικρος ακομα.
Εμενα μου ειπαν οτι οταν τελειωσει το παιχνιδι θα μου δωσουν...Σουμαδα.

Ας ειναι κι'ετσι.
Η ουσια ειναι οτι εγινα ανδρας και με παιζουν οι μεγαλοι.
Γιουπιιιιιιιι


2 σχόλια: