Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Κ. Κούνεβα προς τις αγωνιζόμενες καθαρίστριες: «Είμαι περήφανη που ήμουν και παραμένω μια από εσάς»

 
«Το μίσος και η άγρια βία τους προδίδει το φόβο τους. Σας θαυμάζω που εσείς, οι γυναίκες με τις σκούπες και τα φαράσια, τους έχετε φοβίσει τόσο πολύ. Είμαι περήφανη που ήμουν και παραμένω μία από σας», ανέφερε σε δήλωσή της η ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Κωνσταντίνα Κούνεβα, εκφράζοντας τον θαυμασμό της για τον αγώνα των καθαριστριών του υπουργείου Οικονομικών ”
 
 Αναλυτικά, η δήλωση της ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Κωνσταντίνας Κούνεβα:

«Εδώ και μια εβδομάδα αισθάνομαι διπλά και τριπλά χαρούμενη που είμαι η «Βουλγάρα καθαρίστρια» του ευρωκοινοβουλίου. Βλέποντας με την ασπίδα το κράνος του αστυνομικού να κτυπάει με μανία, πισώπλατα, στο κεφάλι την Φωτεινή Νικηταρά, βλέποντας το μίσος στα μάτια του αστυνομικού που έδειχνε απειλητικά τη σιδηρογροθιά του στις απολυμένες καθαρίστριες, κατάλαβα ότι θα νικήσετε και θα νικήσουμε. Το μίσος και η άγρια βία τους προδίδει το φόβο τους. Σας θαυμάζω που εσείς, οι γυναίκες με τις σκούπες και τα φαράσια, τους έχετε φοβίσει τόσο πολύ. Είμαι περήφανη που ήμουν και παραμένω μία από σας.

Ο Χρίστος Μαβόγλου αφιέρωσε ένα ποίημα στο δικό μου έργο, το οποίο αφιερώνω και σε σας, στη συνέχεια που δίνετε με την ζωή και τον αγώνα σας.

«Ένα ποίημα αφιερωμένο στην Κωνσταντίνα Κούνεβα:

Τόση ελπίδα στα μάτια σου λάμπουν άλλων θα είχαν μίσος.

Τόσο ανάλαφρα τα βήματά σου χοροπηδήματα άλλων θα ήταν ασήκωτα.

Τόση δύναμη στην παλάμη σου σταθερή άλλων θα έτρεμε.

Τόσο γέλιο από το στόμα σου ανατριχιάζει άλλοι θα έκλαιγαν.

Τόσο δυνατή να οδηγήσεις να βρω το κουράγιο να σ' ακολουθήσω άλλοι θα είχαν ξαπλώσει στον τάφο τους. Κι εγώ πρέπει να σηκωθώ από τον δικό μου».

Με το πρώτο μισθό θα έχω τη δυνατότητα να σας στηρίξω και οικονομικά.

Κωνσταντίνα Κούνεβα

Η εκλεγμένη από σας «Βουλγάρα καθαρίστρια» της Ευρωβουλής».

 .periodista.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου