Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

Η νίκη της Εθνικής φούντωσε (ξανά) τη φασιστική βία

των Χάλεντ Τάχερ, Δημήτρη Αγγελίδη

ellada13.Αφορμή από τη νίκη της Εθνικής επί της Ακτής του Ελεφαντοστού πήραν το βράδυ της περασμένης Τρίτης δεκάδες «οπαδοί» για να σπείρουν άλλη μία φορά τον τρόμο στους δρόμους της Αθήνας, ξεσπώντας το μαύρο ρατσιστικό τους μίσος εναντίον όποιου το χρώμα δεν ταίριαζε στα χρώματα της άριας φυλής.

Σύμφωνα με μαρτυρία μετανάστη–θύματος στην «Εφ.Συν.», η πλατεία Κολιάτσου μετατράπηκε το βράδυ της Τρίτης σε θέατρο ρατσιστικής βίας. Οι επιθέσεις πέρασαν απαρατήρητες τόσο από τα ΜΜΕ όσο και από την Αστυνομία που ήταν απούσα, παρ' όλο που παρόμοιες ρατσιστικές αγριότητες συμβαίνουν συστηματικά κατά τη διάρκεια «πανηγυρισμών» μετά από νίκη εθνικής ομάδας.


Η μαρτυρία

Ο Α., καταγωγής από το Μπανγκλαντές (τα στοιχεία του βρίσκονται στη διάθεση της «Εφ.Συν.»), ζει έξι χρόνια στην Ελλάδα και δηλώνει φανατικός υποστηρικτής της Ελλάδας στο Μουντιάλ. Γύρω στη μία τη νύχτα της περασμένης Τρίτης, σχόλασε από τη δουλειά του σε εστιατόριο της Κυψέλης και γύριζε σπίτι του πανηγυρίζοντας, όταν δέχτηκε επίθεση.

«Κατεβαίνοντας τη Φωκίωνος Νέγρη, έβλεπα τον κόσμο να πανηγυρίζει. Αρχισα κι εγώ να χειροκροτάω και να γελάω, ήταν υπέροχη ατμόσφαιρα. Περπάτησα μέχρι την πλατεία Αμερικής και περίμενα το τρόλεϊ. Ξαφνικά είδα από απέναντι κάποιους με σημαίες της Ελλάδας να πλησιάζουν τους Αφρικανούς που κάθονταν στην πλατεία και να τους χτυπούν με κλοτσιές και μπουνιές. Αρχισαν να έρχονται προς το μέρος μου. Φοβήθηκα και έτρεξα προς τη Δροσοπούλου.

 Μετά από δέκα λεπτά, σκέφτηκα ότι απομακρύνθηκε ο κίνδυνος, ότι θα έχουν τελειώσει οι πανηγυρισμοί. Ξανακατέβηκα στη στάση να πάρω το τρόλεϊ και να πάω σπίτι, αλλά καθυστερούσε λόγω των πανηγυρισμών. Πρέπει να είχε φτάσει μία και μισή, όταν εμφανίστηκαν ξαφνικά από παντού άτομα με σημαίες. Μου έκανε εντύπωση που ήταν μεγάλοι άνθρωποι, όχι μικροί σε ηλικία. Εριχναν ξύλο σε όποιον είχε μαύρο χρώμα ή χρώμα σαν το δικό μου, δεν τους ενδιέφερε αν ήταν άντρας ή γυναίκα.

 Ηρθε ένας πίσω μου, με τράβηξε από την τσάντα που είχα στον ώμο και άρχισε να με χτυπάει στο πρόσωπο. Τον έσπρωξα και το έβαλα στα πόδια. Είδα κι άλλους να έρχονται πίσω μου, αλλά ήμουν τυχερός γιατί πέρασε το τρόλεϊ και μπήκα μέσα. Αυτοί συνέχιζαν να με κυνηγούν και να με βρίζουν.

 Μέσα από το τρόλεϊ, έβλεπα εστίες από δέκα-είκοσι άτομα να γρονθοκοπούν μετανάστες σε αρκετές γωνίες στην πλατεία Κολιάτσου.

 Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το κάνουν αυτό. Την Ελλάδα τη θεωρώ σπίτι μου, έξι χρόνια ζω εδώ και δουλεύω. Ξέρω τους παίκτες της Εθνικής Ελλάδας απ' έξω και έλπιζα να νικήσει. Με αντιμετώπισαν όμως σαν ζώο. Στον επόμενο αγώνα, θα αναγκαστώ να πάρω ταξί. Δηλαδή θα ξοδέψω τα μισά από το ημερομίσθιό μου για να γυρίσω σπίτι».

Ενισχυμένες δυνάμεις

Κύκλοι της Αστυνομίας δήλωναν χτες στην «Εφ.Συν.» ότι, εν όψει του χτεσινού αγώνα της Εθνικής με την Κόστα Ρίκα, θα υπήρχαν ενισχυμένες αστυνομικές δυνάμεις με εντολές για τεταμένη προσοχή. Οσο για τις επιθέσεις της περασμένης Τρίτης, η λακωνική όσο και κυνική απάντηση της Αστυνομίας είναι πως δεν δέχτηκε σχετικές καταγγελίες.

 efsyn.gr

1 σχόλιο:

  1. "Τεταμενη προσοχη" θα εχει λοιπον η αστυνομια μας,κατα την διαρκεια αγωνων,μπας και γλυτωσουν καμια ψυχη!! Εε αυτο και αν ειναι η χαρα του μεταναστη!! Γι'αυτο ερχονται οι ανθρωποι στην χωρα μας! Τωρα εξηγουνται ολα!! Βεβαια,ας εχουν τον νου τους,οι καπως μελαμψοι (εγω που ειμαι ,εχω και τον νου μου,και την ταυτοτητα μου,και γρηγορα ποδια) γιατι μετα την περιπτωση του Φυσσα του συγχωρεμενου, καταλαβα πως ......τεταμενη μονο η ατμοσφαιρα ειναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή