Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΙΣ. ΚΛΕΙΣΕ ΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΜΕΣΑ.

Ο Αλέξης παρουσίασε το πλάνο. Εδώ και μια βδομάδα υπάρχει μια αναμονή στα τηλεβυτία που μοιάζει με αντίστροφη μέτρηση. Πέντε μέρες μέχρι να παρουσιάσει το πρόγραμμα ο Αλέξης, τέσσερις, τρεις, δυο, μια... πάμε!

Τα σχόλια είναι ήδη έτοιμα από πριν. Τα καρφιά και τα πέταλα το ίδιο. Εχω την αίσθηση πως ότι και να ανακοίνωνε τα σχόλια θα ήταν ακριβώς τα ίδια.
Αν έλεγε θα τηρήσουμε το μνημόνιο, ή δεν θα το τηρήσουμε, θα σας πάρω τα σπίτια και θα σας κρεμάσω ανάποδα, ή θα σας χαρισω δέκα σπίτια στο καθένα, είμαι οπαδός του Βούδα ή μόλις γράφτηκα στη λέσχη μπάμπικτον, μ΄αρέσει το πατινι ή δεν μ΄αρέσει το παγωτό καϊμάκι
το συμπέρασμα θα ήταν ένα και μοναδικό
Μας σπρώχνει στη δραχμή.

Αν ήμουν στη θέση του Αλέξη θα έλεγα "θέλω να πάμε στη δραχμή" για να κάνω χαβαλέ με τη κεκτημένη ταχύητα που θα είχαν και θα έλεγαν "υποψιαζόμαστε πως θέλει να οδηγήσει στη δραχμή" χωρίς να καταλάβαιναν πως ακριβώς αυτό είπα μόλις!!!

Είναι ακριβώς το ίδιο όπως εκείνες οι τηλεπαρουσιάστριες που χαμογελάνε με τον ίιδιο τρόπο όποια είδηση και να λένε. "τρεις χιλιάδες άτομα πέθαναν κάτω από τα ερείπια" "η Ελλάδα προκρίθηκε στους τελικούς της Γιουροβίζιον" "υποψίες πως υπάρχει ζωή στον Αρη" όλα με το ΄ιδιο αγαπημενο χαμόγελο - και ναι χρησιμοποιεί τη τάδε οδοντόδρεμα-

Εχω μια παλαβή διάθεση να σκεφτώ οτιδήποτε άλλο εκτός από το τι θα ειπωθεί σήμερα το βράδυ που ο Αλέξης επιβεβαιώνει τις προβλέψεις τον Μάγιας για το 2012.. Ναι η λεξη που έλειπε στο τέλος της προφητείας ήταν...Αλέξης.

Δίπλα μου είναι μισάνοιχτο το UBIK
"Ψηλα τα πόδια, κάτω το κεφάλι. Εγώ είμαι ζωντανός και νεκροί όλοι οι άλλοι"

Ο υπολογιστής βαράει παλιά κομμάτια.
Θα συγκροτήσω τη σκέψη μου αύριο, θα τη καλέσω σε μια ακόμα μονομαχία, σήμερα καθαρίζω το πληκτρολόγιο με ubik.

Κλείστε τη τηλεόραση, βάλτε ένα dvd να δείτε. Προτείνω κάτι σε Κέβιν Σμιθ ΔΟΓΜΑ να δείτε πως συλλέγονται οι ενορίτες.

Και προπαντός μη πέσετε στη παγίδα να απαντήσετε στο τρομοκρατημένο που άκουσε πως θα καταργηθούν 58 διευκολύνσεις που έχουν οι εφοπλιστές και έχει πάθει πανικό για τη βάρκα του τη Μαριορή μή του τη πάρουνε!!!

Αλέξη μου δεν ξέρω τι θα καταφέρεις και τι οχι, δεν ξέρω πόσα από όσα λες θα κάνεις και πόσα δεν θα μπορέσεςι αλλά σ΄ευχαριστώ για ένα πράγμα. Εφτασα 50 χρονών για να δω ειδήσεις να ασχολούνται πριν από εκλογές αναλυτικά με πρόγραμμα κόμματος. Σ΄αυτόν εδώ το τόπο ούτε οι ψηφοφόροι δεν διάβαζαν ποτέ τι έλεγε αυτός που ψήφιζαν. Απλά έριχναν τ΄ασφαιρα. Πρωτη φορά πρέπει κάποιος να στρώσει κώλο να δει τι στο καλό λέει ένα πρόγραμμα.


http://vasiliskos2.blogspot.gr/2012/06/blog-post.html

1 σχόλιο:

  1. ΤΕΛΕΙΟ!ΣΕ ΠΑΡΑΚΩΛΟΥΘΩ ΑΠΟ TO ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΟΥ BLOG...http://revolutionargostoli.blogspot.gr/ και ελπιζω ολα να πανε καλυτερα για ολουs μαs .............

    ΑπάντησηΔιαγραφή