Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Διαδηλωτης μονος...ψαχνει

Ειμαι στη πλατεια στο Συνταγμα και ψαχνω...

Ψαχνω για τον Δημοσιο υπαλληλο που συντομα θα παρει το δρομο για την ανεργια...δεν μπορει καπου εδω θα ειναι

Ψαχνω για τον ανεργο, τον μεγαλο πρωταγωνιστη των καιρων...δεν μπορει καπου εδω θα ειναι

Ψαχνω για τον αγανακτισμενο γειτονα μου...δεν μπορει καπου εδω θα ειναι

Ψαχνω για τον απεργο των ΜΜΜ που σημερα απεργει...δεν μπορει καπου εδω θα ειναι.


Ψαχνω για καποια σημαια του ΠΑΜΕ...δεν μπορει καπου εδω θα ειναι

Ψαχνω για καποιο πανο του ΣΥΡΙΖΑ...δεν μπορει καπου εδω θα ειναι

Ψαχνω για ΑΝΤΑΡΣΙΑ...δεν μπορει καπου εδω θα ειναι

Ψαχνω για το ΚΚΕ μ-λ....δεν μπορει καπου εδω θα ειναι

Ψαχνω για καποια πανο των φοιτητικων καταληψεων...δεν μπορει καπου εδω θα ειναι

Ψαχνω για καποιες οργανωμενες ομαδες καθηγητων και δασκαλων...δεν μπορει καπου εδω θα ειναι

Ψαχνω καποιον περαστικο να τον ρωτησω. Ειμαι στη σωστη πλατεια;
Kι αν ναι, γιατι δεν τους βλεπω ολους αυτους;
Που εξαφανισθηκαν;

Αφιερωμενο σε ολο αυτο το κοσμο που βρεθηκε στη πλατεια και δεχθηκε για μια ακομη φορα τη βαρβαροτητα του καθεστωτος!

ΥΓ
Για την ιστορια, ο κοσμος που ηταν σημερα κατω δεν πρεπει να ξεπερνουσε τις 5000 (χωρις να ειμαι καλος στους υπολογισμους) σε μια πολη των 5.000.000.

Φωτο απο το Συνταγμα ΕΔΩ



3 σχόλια:

  1. Οσον αφορα το ΠΑΜΕ:

    http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=27/9/2011&id=13716&pageNo=7&direction=1

    http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=27/9/2011&id=13716&pageNo=11&direction=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λαος ενωμένος ποτέ νικημένος...ο κόσμος φοβάται γιατί πολύ απλά η τρομοκρατία της Τροίκας και του μπα.τσοκ είναι πολύ μεγάλη.
    http://youtu.be/KM10xR5XlJE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ φίλε μου έψαχνα για όλους αυτούς αλλά και για τους ταξιτζήδες των οποίων ο πρόεδρος -σαν άλλος Ιβάν ο Τρομερός- είχε αναγγείλει ότι θα περικυκλώσουν το γνωστό μπουρδέλο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή