Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΟΝ ΑΠΕΡΓΟ ΠΕΙΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΑΒΔΙΚΟ

Ώρα
Σάββατο, 3 Δεκέμβριος · 3:00 μ.μ. 

Τοποθεσία
Φύλακές Κορυδαλλού, Αθήνα
καλουμε ολους/ες στην συγκέντρωση αλληλεγγύης στης φυλακες Κορυδαλλου για να ακουστεί μεσα απο εμας η φωνη ενός αθώου που αργοπεθαίνει πισω απο τονους σιδερα και αδιαφορια. Η κατάσταση της υγείας του Παναγιώτη βρίσκεται σε τελικό στάδιο, μετά από απεργία πείνας που ξεκίνησε από τον μήνα Μάιο ( με μια διακοπή τον μήνα Αύγουστο, όπου δέχτηκε ορούς ).
Νοσηλεύεται στο νοσοκομείο του Κορυδαλλού ''Αγιος Παύλος'' και δέχεται μόνο νερό.Για τον ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΑΒΔΙΚΟ το κράτος φονιας αποφάσισε,ολοι εμεις ομως θα πουμε την τελευταία κουβεντα ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΛΙΑ!!!



κείμενο του απεργού πείνας ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΑΒΔΙΚΟΥ


Σε συνεχεία προηγούμενου δημοσιεύματος  θα ήθελα  να σας ενημερώσω τα εξής ;
Την πέμπτη 3-11-2011 συνεδρίασε το συμβούλιο εφετών Αθηνών και αποφάσισε την απόρριψη της αίτησης μου για αποφυλάκιση με περιοριστικούς όρους και την συνέχιση της προσωρινής μου κρατήσεως λόγο της συμπλήρωσης του εξαμήνου , αδιαφορώντας εντελώς για την ζωή μου .
Έδειξαν μια πλήρης εγκληματική αδιαφορία Όλοι η αρμόδιοι λες και δεν είμαι τίποτα για αυτούς , Η ζωή μου όπως φαίνεται για το υπουργείο και της δικαστικές αρχές Αθηνών δεν έχει καμία αξία η ζωή μου , κλείνοντας τα μάτια στην αδικία και στην πραγματικότητα.
Το Σάββατο 12-11-2011 στης 7:30 το πρωί με βρήκαν συγκρατούμενοι μου σε κωματώδη κατάσταση στο κρεβάτι μου εδω στο νοσοκομείο κρατούμενων κορυδαλλού και ο γιατρός μου τοποθέτησε ορό , Η ιατρική διάγνωση ήταν κολαψους έκλεισαν όλα τα όργανα.
Την Κυριακή 13-11-2011 το απόγευμα , λόγο που παρά την τοποθέτηση όρου το ζάχαρο  παρέμενε σε χαμηλά επίπεδα (30) , Η Γιατροί εδω έκαναν παραπεμπτικό να μεταφερθώ στο εφημερεύον νοσοκομείο αττικόν ,αλλά εγώ αρνήθηκα να πάω προτιμώ να πεθάνω παρά να συμμετέχω στο θέατρο του παράλογου που παίζετε εις βάρος μου και όλοι η αρμόδιοι ,δικαστές  και υπουργείο κωφεύουν και αδιαφορούν θα συνεχίσω την απεργία πείνας και εάν συνεχιστή η αδιαφορία από τους αρμοδίους θα σταματήσω και την λήψη ζαχαρονερου για να πεθάνω και να  σταματήσει η υποκρισία σε βάρος μου και ίσως με τον θάνατο μου η αρμόδιοι να βλέπουν πλέων με σεβασμό την ζωή εμάς τον απλών ανθρώπων .Αυτήν τη στιγμή υπαρχή καρδιακό οίδημα και έχουν πρηστεί τα πόδια μου ειδικά από τα γόνατα και κάτω και γενικά υπαρχή ένα ελαφρύ πρήξιμο και σε όλο μου το σώμα , το όποιο σημενη ότι μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιδεινωθεί ραγδαία η κατάσταση μου και να επέλθει ο θάνατος μου! .
Ευχαριστώ όλους σας για την συμπαράσταση .
Αβδικος Παναγιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου