Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Τα μπατίρια της Αριστεράς.

Μπατιρίσαμε, σύντροφοι.
Ιδεολογικά, πολιτικά, οργανωτικά, ανθρώπινα.
Ευχαριστώ για τις πολλές και "άκακες" επιλογές , που μου προτείνετε.
Τώρα μπορώ να επιλέξω ανάμεσα:
1) Στον σύντροφο που θα κλείσει την Περιφέρεια στην Τρόϊκα και τους
ανθρώπους της ( Αλαβάνος).
2) Στο πρασινοστόλιστο Καμίνι του Κουβέλη.
3) Στον σοσιαλισταρά καθηγητή της κοινωνικής ευπρέπειας Μητρόπουλο.
Ευχαριστώ.
Θα πορευτώ μόνος μου. Πάλι.
Ελπίδες μου φέρατε. Ελπίδες μου κλέψατε.
Θα πορευτώ μόνος μου. Πάλι.
Με τον ανόητο ρομαντισμό μου. Την άπειρη πίκρα μου.
Την ψευδαίσθηση ενός καλύτερου αύριο.
Σύντροφοι.
Κοπήκατε στα προκαταρτικά. Στα προαπαιτούμενα.
Στις  εγγυήσεις  προς  τον  Λαό  για  το  μέλλον.
Σύντροφοι.
Δύσκολη υπόθεση η Δημοκρατία.
Κι ακόμα πιό δύσκολη ο Σοσιαλισμός!! 

/politikokoraki.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου