Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Ράβω κελεμπία...

-Τι ήταν αυτό που με βρήκε Λεωνίδα μου! Που να μην έσωνα ν΄ασχοληθώ με το βρωμότοπο. Διακινδύνευσε η σωματική μου ακεραιότητα… Θ’ άφηνα 3 παιδιά ορφανά… Ας όψεται η καχυποψία μου.

-Τι έπαθες βρε φιλενάδα;

-Άκουγα αυτή την ιστορία με τον επενδυτή από το Κατάρ και κάτι δεν μου πήγαινε καλά…Οικόπεδο 4άρι αγοράζεις Λεωνίδα μου και ξεσκίζεσαι να το μετράς και να ψάχνεις τίτλους…Άσε τι πασαλάκι χώνεις στο έδαφος! Και ήρθαν αυτοί με τις βαλίτσες και πρώτα ανέφεραν το ποσόν που θέλουν να ξοδέψουν και μετά υπέγραψαν στο φλου; Μπερδεμένα μας τα λένε! Άσε που ο επενδυτής μου έμοιαζε και με κάποιον από την Αγιά Βαρβάρα…Μωρέ που τον ξέρω, πού τον ξέρω αυτόν; Λες νάναι μούφα η ιστορία σαν το έργο με το Βουτσά και τη Σαπουντζάκη…

-Ε όχι! Μην το φτάνεις μέχρι εκεί…Νισάφι η καχυποψία.

-Αυτό μου είπαν Λεωνίδα μου και τα φιλαράκια μας αλλά στο πιο άγριο…Την ξέρεις δα την γλωσσάρα της Άγκης… «Η πατρίδα μας βελάζει και εσύ το χαβά σου. Τι να πρωτοκάνει και αυτός ο Γιώργος! Άμα δεν έχει σύμμαχο ούτε τον λαό. Ντροπή σου!»

Και μπαίνει και ο Γιάννης ο οικονομολόγος στη συζήτηση και λέει «Έπεσαν τα σπρέντ!», «Τα βλέπεις;» λέει η Άγκη με νόημα…Και σαν να μη έφταναν αυτά, ακούω και τον Αφτιά στην τηλεόραση να λέει «κάθε είσοδος επενδυτή στη χώρα μας είναι και ένα χαστούκι στη τρόικα». Αυτό ήταν! Κάτι το μίσος που έχει φωλιάσει μέσα μου, κάτι το ότι εκτέθηκα στους φίλους και ήθελα να κάνω την καλή για να γλιτώσω και από τη γλωσσάρα της Άγκης, ρίχνω την ιδέα. Δεν ντυνόμαστε Άραβες επενδυτές; Αν η εικόνα με το παπούτσι στη ΔΕΘ ταξίδεψε στα πέρατα, φαντάσου η παρουσία των επενδυτών να μετράνε το Ελληνικό. Για ένα χαστούκι στην τρόικα ρε γαμώτο!

Πέφτει η ιδέα, κοιταζόμαστε αναμεταξύ μας… Κολλάει η ματιά μου στο φίλο μας τον Αβραάμ. Δεν τον λες και Σουηδό, να το πω διακριτικά…Την έχει την τρίχα του (και αρκούδα τον λες), το έχει και το μελαψό του, την έχει και την κοιλάρα της καλοπέρασης. Μια χαρά επενδυτής από το Κατάρ! Να μη σου τα πολυλογώ άναψαν τα χέρια από τις μοδίστρες στο Ατελιέ του Laskaris και της Contessina της Άγκης διπλοβάρδια…Τόση κελεμπία! Και νάχεις και τη Νίκη να λέει «καλύτερα σε γραμμή Α για να ’χει αέρα» και τον Λουκά «Στην δικιά μου θέλω το ένα μανίκι άλλο χρώμα για να ’ναι ιδιαίτερη» και η Άντα «βάλε και λίγα σβαρόφσκι γύρω από το λαιμό για να μου χαρίζει λάμψη». Στην κοσμάρα του ο καθένας!

Και το πρωί κατεβαίνουμε πομπή στο Ελληνικό. Και νάχει ένα μποτιλιάρισμα! Και μεις με το μέτρο στο χέρι. Ένα σπασμένο έφερε ο Πάνος. Τι να πεις! Μια δουλειά ανέλαβε ο άχρηστος! «Άσε θα το μετρήσουμε με δρασκελιές» είπε ο Γιάννης. Και νάχουμε έναν ενθουσιασμό, μια ορμή…

Δεν περνάει πολύ ώρα Λεωνίδα μου και βλέπουμε από το βάθος του Φαλήρου κόσμο να καταφθάνει…Πλάκωσαν οι επενδυτές! Σκεφτήκαμε περήφανοι για την ιδέα μας. Είδες λίγο βοήθεια θέλουμε και να τα αποτελέσματα! Σήμερα κηδεύεται η τρόικα! Φώναξε επαναστατικά η Ιωάννα. Και όλο πλησίαζε κόσμος και λαός Λεωνίδα μου…Κι όσο πλησίαζε κόβονταν τα φτερά μας. Μπροστά μπροστά η Παπαρήγα. Γαμώ τις επενδύσεις μας, γαμώ! «Δεν θα αφήσουμε τον καπιταλισμό…», παραδίπλα ο Τσίπρας «φτάνει η ατίμωση του λαού…», ο Δήμαρχος του Ελληνικού «ξεκινάω απεργία πείνας» (θα πάρουμε και άνθρωπο στο λαιμό μας)... Και νάταν μόνο αυτοί! Κάτσε και μέτρα Λεωνίδα μου… Σύλλογος ΓΤΔΤΠ για την Διατήρηση Της Πικροδάφνης καθώς τα κράσπεδα της παραλιακής είναι τίγκα στην πικροδάφνη, ΣΦΤΕ Σύλλογος Φίλων Των Εξωγήινων γιατί όπως μας εξηγούσαν ουρλιάζοντας υπάρχουν βάσιμες υποψίες ότι η εξωγήινοι χρησιμοποιούν την πίστα προσγειώσεων, ΣΘΣΟ Σύλλογος Θυμάτων Στο Οδόστρωμα δεδομένου ότι στο σημείο εκείνο έχει ένα σωρό εκκλησάκια-τάματα από δυστυχήματα, χειμερινοί κολυμβητές που φώναζαν «θέλουμε τις ακτές ελεύθερες για να κολυμπάμε», παιδάκια από γειτονικό παιδικό σταθμό να ανεμίζουν ελληνικές σημαίες στα χέρια, μάνες να φωνάζουν «που θα παίζουν τα παιδιά μας;».

Να και ο Κούγιας! Μη με ρωτήσεις τι δουλειά είχε ο Κούγιας! Φώναζε «Γεννήθηκα στην Πετρούπολη, είμαι αυτοδημιούργητος, έχω παραστεί σε 28347 δίκες…» και παραδίπλα ο Ντάβλας με τη Βάνα Μπάρμπα να ποζάρουν δίπλα στο φίλο μας Αβραάμ-Άραβα επενδυτή και η Τζούλια Αλεξανδράτου να δηλώνει στο Star «γυρίζω τσόντα με θέμα χαρέμι» και σαν να μην έφταναν αυτά πλακώνουν και οι φορτηγατζήδες με λοστάρια «Ο αγώνας συνεχίζεται. Θα σας κάψουμε ζωντανούς». Παναγία μου! Θες πας γυρεύοντας να λαμπαδιάσει η κελεμπία; Αγριάνθρωποι Λεωνίδα μου… «Βρε δικοί σας είμαστε μη βαράτε» φώναζα η καψερή. Καταπάνω η Παπαρήγα «Το δίκιο του εργάτη». Βρε μη βαράτε, πατριώτες είμαστε. Ανάβουν κάτι βαρέλες Λεωνίδα μου… Και κόβουμε πέρα! Και τρέχουμε και ακόμα τρέχουμε! Που να μην έσωνα να δηλώσω την καχυποψία μου… Και άβολη η κελεμπία στο τρέξιμο Λεωνίδα μου. Ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή που μας ήρθε να δηλώσουμε επενδυτές σε τούτο το βρωμότοπο… Δεν θα γίνουμε άνθρωποι Λεωνίδα μου. Ποτέ! Ο επενδυτής από το Κατάρ μας μάρανε…




της Ρέας Βιτάλη
/www.protagon.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου