Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Ο ΠΡΑΜΑΤΕΥΤΗΣ: εχω εχω..και τι δεν εχω....προλαβετε!!!

   

Μαντηλάκια, τσιμπιδάκια,
πραματιές πολλώ λογιώ
τον πλανόδιο θα κάνω

εχω πρωτο πραμα εγω...

 

Προσκλητήριο Παπανδρέου σε επενδυτές για αξιοποίηση κρατικής περιουσίας 270 δισ 

Την "ιδέα" για εκμετάλλευση της περιουσίας του κράτους δημοσιοποίησε χθες ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου κατά την διάρκεια της επίσκεψής του στο Χρηματιστήριο, όπου είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με αξιωματούχους της Γουόλ Στριτ και Αμερικανούς δημοσιογράφους.  Το πρωθυπουργικό προσκλητήριο για επενδύσεις έγινε στο πλαίσιο της προσπάθειας της ελληνικής κυβέρνησης να καλύψει μέρος του ελληνικού χρέους.

Η ίδια έκκληση θα γίνει και την Τετάρτη στην διάρκεια του προγεύματος του κ. Παπανδρέου με επιφανείς Ελληνοαμερικανούς επιχειρηματίες.

«Η Ελλάδα», τόνισε ο πρωθυπουργός, «προσφέρει τεράστιες δυνατότητες για επενδύσεις, από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έως έργα υποδομής. Μπορούμε -συνέχισε- να ιδιωτικοποιήσουμε ή να εκμεταλλευθούμε ανενεργά κρατικά περιουσιακά στοιχεία αξίας άνω των 270 δισ. ευρώ». Το ποσό είναι αντίστοιχο του δημοσίου χρέους υπογράμμισε ο πρωθυπουργός, ο οποίος παρακάθισε σε γεύμα που παρέθεσε προς τιμή του ο διευθύνων σύμβουλος του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου