Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Οι μάρτυρες δεν αναγνώρισαν κανέναν από τους κατηγορούμενους για την ΣΦΠ

Εξετάστηκαν κατ’ αντιπαράσταση με τους κατηγορούμενους που φέρονται ως μέλη της οργάνωσης «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς» οι μάρτυρες της υπόθεσης, ωστόσο δεν αναγνώρισαν στα πρόσωπά τους κανέναν από τους αποστολής των ύποπτων τρομο-δεμάτων.
Ενδεικτική μάλιστα ήταν η κατάθεση ενός εκ των μαρτύρων που, παρουσία ανακριτών και εισαγγελέα, βεβαίωσε κατηγορηματικά ότι δεν αναγνωρίζει τον κατηγορούμενο Γ. Καραγιαννίδη.

"Στην αστυνομία, είπε ο μάρτυρας, μου έδειξαν 4-5 φωτογραφίες με την προϋπόθεση να αναγνωρίσω κάποιον από αυτούς. Στην αρχή τους είπα ότι δεν μπορώ να αναγνωρίσω έναν άνθρωπο που είδα για δυο δευτερόλεπτα με ένα κράνος. Μετά με ρώτησαν αν υπάρχουν χαρακτηριστικά τα οποία μπορώ να αναγνωρίσω και τους είπα όχι και μου είπαν αν προσομοιάζουν αυτά τα χαρακτηριστικά σε κάποιον από αυτούς που μου έδειχναν. Τους απάντησα ότι δεν μπορώ να θυμηθώ ακριβώς και μου είπαν να το περάσουν ως προσομοίωση χαρακτηριστικών. Τον όρο "προσομοίωση" μου τον είπε η αστυνομία. Εγώ δεν γνωρίζω τι σημαίνει ο όρος αυτός"!

indymedia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου