Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ...


4 σχόλια:

  1. Αναρχογατούλη σε αγαπάω καλέ!!!!
    Μου βγάζεις θύμησες και αγώνες του παρελθόντος και λόγω ηλικίας η ευαισθησία μου και η συγκίνηση μεγαλώνουν...
    Μαζί σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://eparistera.blogspot.com/16 Ιουνίου 2011 στις 12:52 π.μ.

    Προσυπογράφω κι εγώ το σχόλιο της Αντιγόνης. Κι εμένα η ηλικία μου με κάνει να χαίρομαι την ευαισθησία σου, την ανθρωπιά σου και τον αγώνα σου. Συνέχισε έτσι. Με ενθουσιασμό αλλά και με υπομονή και επιμονή. Είναι αγώνας αντοχής αυτός που δίνουμε. Και ψυχραιμίας. Και καθαρού μυαλού. Να είσαι καλά.Χαίρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντιγονη
    Μου λες μ αγαπας...εγω να δεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. eparistera
    Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια,αλλα οπως και συ και πολλοι αλλοι πρεπει να προσπαθουμε με οποια δυναμη διαθετει ο καθενας να προσπαθησουμε να σωσουμε και να χτισουμε κατι για τα παιδια!

    Αλλα για να ειμαι ειλικρινης δεν ειναι μονο αυτο.
    Μια κινητηρια δυναμη ειναι το αιμα που ανεβαινει στο κεφαλι με ολους αυτους τους μαλακες που μας περιτριγυριζουν και ολη αυτη τη βια που δεχομαστε καθημερινα.

    Και μενα η ηλικια μου δεν ειναι μικρη οπως ισως ξεγελαει το "αναρχογατουλης" αλλα δεν μετραει τι γραφει η ταυτοτητα.
    Αλλα μετρανε....
    καλη σου μερα

    Δεν εγραψα δυο λογια στο σχολιο το δικο σου και της Αντιγονης γιατι ο υπολογιστης βρισκεται σε χειροτερη κατασταση απο αυτη που επικρατει αυτη τη στιγμη στο πασοκ.
    Για να καταλαβεις για τι χαλι μιλαμε.

    Το ακους Αντιγονη;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή