Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Ένα κέιμενο - καταγγελία της Δώρας Χονδροπούλου, απολυμένης από τον FLASH 96


Αθήνα 09/06/2011

ΠΡΟΣ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Ονομάζομαι Δώρα Χονδροπούλου, είμαι πτυχιούχος Νομικής Αθήνας και τελειόφοιτη του Εργαστηρίου Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας.
Από το Νοέμβριο του 2009 μέχρι και χθες εργαζόμουν στον ραδιοσταθμό FLASH 96. Αρχικά εργαζόμουν στη.. σύνταξη των ειδήσεων Σαββατοκύριακα – πρωινές βάρδιες. Από τον Ιούνιο του 2010 άρχισα να εργάζομαι στην εκφώνηση και σύνταξη ειδήσεων νύχτες (00.00-06.00) και Σαββατοκύριακα πρωί (12.00- 18.00) .
Πληρωνόμουν 1000 ευρώ με απόδειξη δαπάνης και μετά την παρακράτηση, στον τραπεζικό λογαριασμό μου λάμβανα 800. Είναι προφανές, πρώτον ότι επρόκειτο για εξαρτημένη σχέση εργασίας και δεύτερον ότι δεν πληρωνόμουν τα νόμιμα για εργασία νυχτερινή και Σαββατοκύριακου.


Τον Ιανουάριο του 2011 (μέχρι τότε δεν είχα πάρει καμία άδεια ενώ οι αργίες υπολογίζονταν ως κανονικές μέρες) έπαθα υπερκόπωση. Λόγω αυτού του ιατρικού προβλήματος πήρα άδεια δύο εβδομάδων. Τον Φεβρουάριο συνέχισα να εργάζομαι στην εκφώνηση και σύνταξη ειδήσεων τα Σαββατοκύριακα πρωί (12.00- 18.00). Πληρωνόμουν 350 ευρώ με απόδειξη δαπάνης, ενώ όταν μου ζήτησαν να βγάλω μπλοκάκι δήλωσα ότι δεν θέλω και δεν μπορώ. Η θέλησή μου – το είχα δηλώσει από την πρώτη στιγμή- ήταν να είμαι στο μισθολόγιο.
Το περασμένο Σάββατο στο διάδρομο του ραδιοσταθμού είδα για πρώτη φορά την κυρία Σιδηροκαστρίτου, η οποία συζητούσε με τον υπεύθυνο για τα δελτία ειδήσεων κ. Παπανικολόπουλο και προσπέρασα χωρίς να χαιρετίσω για να μην τους ενοχλήσω. Αμέσως μόλις προσπέρασα με φώναξε η κυρία Σιδηροκαστρίτου και ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος:

- Είσαι δημοσιογράφος;
- Ναι.
- Πόσο καιρό δουλεύεις εδώ;
- Περίπου ενάμιση χρόνο.
- Άρα ήρθες επί ιδιοκτησίας Κυριακίδη.
- Ναι.
- Η ιδιοκτησία Κυριακίδη έχει μία ηθική. Δεν μπορείς να περπατάς στο διάδρομο και να μη χαιρετάς.
(Η συγκεκριμένη νουθεσία μου φάνηκε αν μη τι άλλο παράλογη και ήρθα σε αμηχανία). Συνέχισε :
- Ποιος σε έφερε εδώ ; (ερώτηση που από τη διατύπωσή της είναι εμφανώς προσβλητική)
- Ήρθα με το βιογραφικό μου και με προσέλαβαν.
- Και με ποιον μίλησες για να σε προσλάβει;
- Με τον κ. Παναγιωτόπουλο.
Η κυρία Σιδηροκαστρίτου συνέχισε με «συστάσεις» περί ηθικής και αναγκαιότητας να χαιρετάμε όσους συναντάμε στην πολυκατοικία μας, στους δρόμους και τους διαδρόμους, με ύφος απαξιωτικό προς το πρόσωπό μου.

Ξαφνικά, χθες το πρωί μου ανακοινώθηκε τηλεφωνικώς από το λογιστήριο και συγκεκριμένα από τον κ. Βεργούλη ότι «διακόπτεται η συνεργασία μου με τον FLASH». Όταν ρώτησα το λόγο της απόλυσής μου, ο κ. Βεργούλης μου είπε ότι γίνεται εκκαθάριση όσων δουλεύουν με μπλοκάκια και αποδείξεις δαπάνης. Τον ρώτησα αν ο ραδιοσταθμός απολύει όλους όσους εργάζονται με μπλοκάκια και αποδείξεις δαπάνης και μου απάντησε πως όχι. Επίσης , τον ρώτησα ποιος έδωσε εντολή για την απόλυση μου και μου απάντησε η κυρία Σιδηροκαστρίτου. Ολοκληρώνοντας τη συνομιλία μας ο κ. Βεργούλης μου είπε να περάσω από το λογιστήριο την Παρασκευή για να πάρω τα χρήματα που αντιστοιχούν στο πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου.
Θεωρώ πως τα παραπάνω γεγονότα, εκτός από προσβολή της προσωπικότητάς μου, αποτελούν επίσης κατάφωρη παραβίαση των δικαιωμάτων μου ως εργαζόμενης. Σας καλώ να σταθείτε στο πλάι μου, όπως είμαι σίγουρη ότι θα κάνετε και όπως πιστεύω ότι πρέπει να περιμένω από ένα σωματείο του κύρους της ΕΣΗΕΑ. Σας καλώ, λοιπόν, σε συνεργασία με τα υπόλοιπα όργανα της ΕΣΗΕΑ να με υπερασπιστείτε, να με στηρίξετε στην όλη διαδικασία αντιπαράθεσής μου με τον όμιλο Κυριακίδη και επανάκτησης της εργασίας μου –σαφώς με όρους σύννομους με τη συλλογική σύμβαση της ΕΣΗΕΑ. Στο πρόσωπό μου αποτυπώνεται το κλίμα εκβιασμού, τρομοκράτησης και παραβίασης δικαιωμάτων που υφίστανται και άλλοι συνάδελφοι στον FLASH.
Τέλος, με την παρούσα επιστολή μου σας καλώ να παραπέμψετε στο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ την κυρία Αρετή Σιδηροκαστρίτου, πιστεύοντας ότι πρακτικές και νοοτροπίες, όπως αυτές που προανέφερα, δε συνάδουν με συναδελφική συμπεριφορά και με συμπεριφορά επαγγελματία δημοσιογράφου προς υφιστάμενό του.

Με τιμή,
Δώρα Χονδροπούλου

αναδημοσιευση απο
H ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΙΩΑΝΝΑΣ

Και μια φωτο της κ.Σιδηροκαστριτου για οσους δεν την γνωριζουν.
Ωστε σε περιπτωση τυχαιας συναντησης μαζι της να μην παραλειψουν να την χαιρετισουν.
Ο καθενας με τον δικο του τροπο και οπως νομιζει οτι ...της ταιριαζει

       αναρχογατουλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου