Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Περπατω εις τους δρομους οταν η Αριστερα δεν ειναι εδω....

αναρχογατουλης

αριστερα αριστερα εισαι εδω;

Εδω ειμαι γιε μου αλλα ειμαι πολυ κουρασμενη..γερασμενη..
γι αυτο δεν μπορω να σε ακουσω.

Ειμαι τοσο κουρασμενη απο το πηγαινε-ελα στα καναλια,
που δεν με κρατουν τα ποδια μου
για να βγω στους δρομους, τις πλατειες,
να μιλησω, να φωναξω, να ουρλιαξω,
οπως εσυ μου ζητας.

Μου ζητας να οργανωσω συγκεντρωσεις,συζητησεις,
σε καθε γειτονια ,στους χωρους δουλειας,
στα καφενεια, στις λαικες αγορες,
και σε ολα τα μερη που οι ανθρωποι αρχιζουν να γερνουν
απο τα βαρη που τους εχουν φορτωσει.


Μου ζητας
να σκυψω πανω τους και να τους βοηθησω
να ξετιναξουν αυτα τα βαρη,να σταθουν στα ποδια τους
και να τους δειξω το δρομο.



Μου ζητας
να σαρωσω τις γειτονιες και να ξεσηκωσω τον κοσμο.

Αυτα ολα ομως που μου ζητας γιε μου
ειναι για εσας τους νεους.

Εγω οπως βλεπεις ειμαι ανημπορη,κουρασμενη,
και γερασμενη.....


Θα βγαλω ομως μια ανακοινωση που θα καλω τα παιδια μου
να λαβουν μερος στην απεργια και τη πορεια.


Τι; Για μιλα μου πιο δυνατα
γιατι εχω γερασει και δεν μπορω να σ'ακουσω πια.

Α! Γιατι δε βγαζω στη tv σποτακια για να ενημερωσω το κοσμο.

Να τον ξεσηκωσω να βγει στους δρομους,
στις απεργιες και τις πορειες...


Μα αυτα τα πραγματα γιε μου στοιχιζουν,
κι'εγω οπως ξερεις ειμαι μια φτωχη αριστερα...

και οτι οικονομιες εχω τιςφυλαω για μια ωρα αναγκης


Για την προεκλογικη περιοδο...ας πουμε.

Τοτε θα δεις,θα γεμισω τα καναλια με σποτακια
και πολιτικες διαφημισεις για να με ψηφισουν
.να μου δωσουν το φιλι της ζωης,
και να με κρατησουν ζωντανη!

Ολα τα αλλα γιε μου ειναι για εσας τους νεους.....

6 σχόλια:

  1. Και οτι θα αρχίσει και τη γύρα στα σπίτια ξέχασες να πείς..
    Και ότι θα ξεχάσει και για λίγο το υπεροπτικό της ύφος
    ΚΑΙ Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΥΠΟΥ που έχει δεν μ'αρέσει
    (Και για πές μου μιλάμε για την ίδια αριστερά;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α ρε γιαγιά. Η ψυχή μετράει. Δες γύρω σου. Οι μισοί από αυτούς που απευθύνεσαι πιο γερασμένοι και από εσένα είναι. Και άλλοι τόσοι θέλουν αλλά δεν προλαβαίνουν. Γιατί τρέχουν για τα δάνεια και τις πιστωτικές τους. Γι' αυτό άσε τη κλάψα κατά μέρος. Μην υπολογίζεις στο φιλότιμο. Γερνάνε ποτέ οι ιδέες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και τους...αλλους που μπορουν, αλλα..φοβουνται;;Τους ξεχασες;;
    Αυτους που θεωρουν το υπαλληλικι...
    κατορθωμα,κι εχουν καρφωσει τον κ..λο τους στην καρεκλα...
    Και τους..ορθοδοξους..που κοιτανε το κομμα και την τελεια πανω απ ολα;;
    ΠΡΟΣ ΜΑΝΩΛΗ
    Γερνανε, φαινεται φιλε, οταν δεν βρισκουν τροπους να ακουμπησουν τους νεους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακόμα την ψάχνουμε. αλλά καλά εμείς. αυτοί οι ίδιοι που πιστεύουν ότι είναι παρόντες;

    Άβυσσος η αριστερά.

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γερνανε, φαινεται φιλε, οταν δεν βρισκουν τροπους να ακουμπησουν τους νεους...

    Παιδια αυτη η φραση τα λεει ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χμμ... με το συμπάθιο αλλά νομίζω πως οι ιδέες δεν γερνάνε. Όσοι επιδιώκουν να τις μεταδώσουν κάνουν την διαφορά. Πάρε ας πούμε τον Καζαντζάκη. Πόσο "γερασμένες" είναι οι ιδέες που πρεσβεύει το έργο του; Από την άλλη τι να σου κάνουνε οι νέοι που γαλουχήθηκαν από τις εξουσίες στο να πασαλείβουν τη μαρμελάδα τους στα αυτιά τους αντί στο ψωμί τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή