Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Δηλαδη τι; Ηρθαν τα ημερα...να διωξουν τα αγρια;;;

«Άλλο η ειρηνική διαδήλωση και άλλο τα τσαντίρια στο Σύνταγμα. Πεθαίνει ο τουρισμός μιας πόλης και το εμπόριό της. Να μπουν μπροστά σε αυτή την υπόθεση και ο κ. Καμίνης και ο κ. Κακλαμάνης (πρώην δήμαρχος Αθηναίων). Δεν είναι η Ελλάδα χώρα του τρίτου κόσμου και αυτοί που έχουν κατασκηνώσει στην πλατεία δεν εκείνοι που πάνε κάθε Κυριακή για να διαδηλώσουν

Ποιος τα λεει ολα αυτα ρε παιδια;

Ο κυριος "βουλευτικη καρεκλα".
Ο κυριος που εκλέγεται βουλευτής Β΄ Αθηνών από το 1981.(Τζακ-ποτ)!
Η δράση του στο ΠΑΣΟΚ αρχίζει από τις ομάδες Πρωτοβουλίας, από την πρώτη μέρα ίδρυσής του.

Εξελέγη βουλευτής Β΄ Αθηνών στις εκλογές του 1981, 1985, του 1990, 1996, του 2000, 2004 και 2009.( Δεν αφησε και καμμια)!

Και τωρα που καπου εκει στη "γειτονια" που περασε ολοκληρη τη ζωη του πανω σε ενα βουλευτικο εδρανο, "καποιοι" αρχισαν να κανουν "θορυβο", να μιλανε "δυνατα" και να του χαλαν τη βουλευτικη σιεστα που κραταει απο το 81 ε δεν αντεξε!

Φωναξε τον πρωτο υποτακτικο που του ηρθε στο μυαλο και του εδωσε τις απαραιτητες οδηγιες.
Διωξε ολους αυτους που ηρθαν στη "ησυχη γειτονια μας" και μας χαλασαν την βουλευτικη μας σιεστα. Δεν ειναι δυνατον σε αυτη τη Σικ γειτονια να υπαρχουν τσαντηρια.

Εγω εδωσα αγωνες και αγωνες για να ανεβω κοινωνικα.
Και τωρα ερχονται αυτα τα κωλοπαιδα να μου υπενθυμισουν οτι με 0 ενσημα αν δεν ασχολουμουν με τη πολιτικη σε κανενα τσαντηρι θα την εβγαζα τωρα.

Δηλαδη πως την ειδαν τη δουλεια; Ηρθαν τα ημερα να διωξουν τα αγρια;;;
Aπαραδεκτα πραγματα.
Και να με ακους εμενα.
Εγω δεν ειμαι οποιος-οποιος.

ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΕΓΩ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου